Direktlänk till inlägg 28 maj 2008

Solen e härlig...

Av Helén - 28 maj 2008 10:19

Vikken dag de vart igår ....

Huden e fortfarande varm

Hm undra om de e bra ???

Kan de betyda att ja kan ha bränt mig lite ???


Åkte ut till Kolmården i går =)

Inte dumt alls

Eftermiddan spenderade ja me Magnus å Mollan

Riktigt trevligt om ja får säga de själv ...

Lite fikande å pratande å solande Lovely

Å så en liten utflykt till Norsholm för att hämta present till Jessie som vi lämnade av på hennes jobb utan att hon såg oss (hihi)

En tur till ÖB hanns oxå me innan det bar av tillbaka till "skogen"

Ett tag till i solstolen mmmm

Somna visst till Ooops

Kanske inte det bästa att göra i solen Men men


Å så kom Jessie hem =)

Lite överaskad blev hon eftersom hon inte visste att det var jag som skulle komma på besök =)

Mannen fixade grillen å snart så va de mat på G

Fläskfilé (helgrillad) pomme sallad å så en kall öl =)

Till efterrätt nygjord rabarberpaj....


Sen kom mamma å plock aupp mig när hon slutat jobbet

Himla bra de där me att mammma jobbar där ute så man kan åka me henne istället för att passa bussen =)


Men nu ska jag klä på mig lite kläder för att möta mamma nere på staden

Ska leta efter lite kläder till nissarna å kanske till mig =)


Thipp å ....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 5 juni 2008 09:17

Ny blogg =)   Följ länken ...  http://jagochnissarna.blogg.se/ ...

Av Helén - 5 juni 2008 08:44

Ibland e de rätt kul att se på när andra jobbar Som tidigare nämnts så hålls de ju på att snickras å väsnas en hel del på gården SUCK... Men nu när de e ganska så varmt å så finns det väldigt lite skugga =) Så innebär ju detta att en del av snickarn...

Av Helén - 4 juni 2008 22:00

Solen fortsatte att stråla Lovely =) Morgonens seminarier va helt okej att lyssna på Träffa ju på lite klasskompisar som man inte sett på ett tag Runt tolv mötte ja upp Kaj å vi köpte lunch på Hemköp :P Satte oss i solen i Hörslasparken Lovely =)...

Av Helén - 4 juni 2008 08:18

Lite segt va de när klockan ringde Men nu börjar de ordna upp sig Frukost av klarad hade sällskap av Liten ida Men nu e hon på hennes pappas jobb å ska va me honom nu på förmiddan Snart dock dax att dra sig mot skolan Å dagen till ära så ska jag ä...

Av Helén - 3 juni 2008 18:04

Riktigt härligt väder ida =) Har dock mest suttit vid datorn :S Men har vart på biblioteket å letat bild och hittat en oxå Hihi Sweet ...   Ikväll har ja bara Liten hemma Nisse e hos mormor för han ska me henne till jobbet i morron å Liten ska me si...

Ovido - Quiz & Flashcards