Alla inlägg under augusti 2007

Av Helén - 31 augusti 2007 09:27

åå va roligt de e å springa upp å ner upp å ner

Men man behöver ju kläder att ta på sig


Lite läsande hinnar man ju i å för sig med i mellan

Å de e ju bra ( fast boken e rätt trist)


Av Helén - 30 augusti 2007 22:02

Uj uj

Denna dag kändes mer full än gårdagen Hur gick detta till

Barna till skolan (full dag)

Jag själv i skolan

Först föreläsning sen lunch med Kajsa å Kalle ( hade hoppats på lagad mat men det blir ju sällan som jag planerat Lunchmässigt alltså ;) )

sen basgrupp Med kul diskussion å givande.

Hm undra om den där ölen blir av????

Sen bar det av mot Ektorp Hämta nissarna på frita Vidare till gymet drygt en timme ( int eriktigt i fas än) SUCK

Hem duscha svira om fixa midda å så iväh igen på föräldramöte Woohoo

Mormor kom å va barnvakt Hon e såå snäll

Lite filmvisning under första veckan i skolan för barna Intressant å högljutt Men barn e lite så Sen lite allmän info om vad som händer å sker under dagarna Mkt gympa å så simning på de


Sen lite däckning i soffan Jonte somna i mitt knä Han e så söt min prins

Så nu sover alla utom ja men e på god väg


Sweet dreams

Av Helén - 30 augusti 2007 09:31

Idag

Äntligen fick jag tag i mon hyresvärd

Å snart så kommer målaren som ska fixa lilla toaletten (efter ett år)

Plus att Linens rum ska tapetseras om innan vi fixar till hennes rum med hennes nya möbler som kommer att köpas så fort rummet e klart


Woohoo

Bara att hålla tummarna på att det kommer att gå lite snabbare denna gång

Av Helén - 29 augusti 2007 12:58

A har makt över B

om A får B att göra

vad B annars inte

skulle ha gjort

Av Helén - 28 augusti 2007 20:37

Nu vet vad jag vill ha HÅNGEL

haha

Sant så sant så e de de jag saknar mest just nu

Någon att hålla om så här på kvällskvisten


Av Helén - 28 augusti 2007 16:50

Hur va de nu man fick ett basmöte att fungera och hur ser ovalen ut?

Vart i ordningen vi hamna e lite oklart men de löste sig till allas belåtenhet

och jag tror att det kommer att fungera även denna kurs :S

Dock e de lite knappt om tid känns de lite som och inga direkta givna uppgifter heller så det kan ju hamna lite var stans


Men men Det ordnar sig säkert till slut


Har laddat med kaffe å middan står i ugnen Barna badade så det går som på räls idag Inte illa för att vara jag

Har ju faktiskt vart på gymet idag oxå (med mindre positiva resultat)


tjingeling


Av Helén - 28 augusti 2007 09:49

Har tydligen blivit faster den gångna veckan

Min mamma talade om de för mig igår

Å hon själv visste inget heller innan typ

Vart är denna värld på vägen ngn stans

När man inte ens vet om vad som händer inom den närmsta familjen??

men å andra sidan så har jag inte sett eller hört ngt från min bror på ett antal månader å då räcker det inte att räkna på fingrarna


Av Helén - 27 augusti 2007 18:30

Denna utmaning kommer från Kajsa.... ( vem annars ;)) 


Utmaningen går ut på att man ska berätta 8 saker om sig själv


  • Är tvåbarnsmamma och trivs med de
  • Tycker det är ganska mysigt med regn
  • Har lite storhetsvansinne
  • Tycker om pojkar :)
  • Är laktosintolerant men älskar verkligen mjölk
  • Läser mkt böcker (fanatsy mest)
  • Tränar på gym ( å en å annan snygging kan man vila ögonen på under tiden ;) )
  • Har en rund säng som e alldeles underbar......


Regler:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.

I slutet av inlägget skriver du de personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Jag utmanar:

Hm vem skulle det kunna vara?


Ovido - Quiz & Flashcards